آموزشی, مراقبتی, میک آپ

فرق بی بی کرم و سی سی کرم چیست؟

کرم های مختلفی در بازار وجود دارد که شما بارها اسمشان را شنیده اید. در این میان بی بی کرم و سی سی کرم از محبوبیت زیادی برخوردارند. در این مقاله با فرق بی بی کرم و سی سی کرم آشنا میشوید.

بی بی کرم

بی بی کرم که طرفداران زیادی دارد یک کرم ضد لک است. کرم های بی بی سطح صاف و یکدستی را برایتان بوجود می آورند. پوشش کامل و متوسط بی بی کرم باعث پوشاندن نقص های پوستتان میشود. بی بی کرم ها محصولات مراقبتی پوست هستند که در یک محصول شما همزمان مرطوب‌کننده، پرایمر، کانسیلر، و کرم پودر را دارید. بی بی کرم مخفف Beauty balms است. این کرم توسط یک متخصص پوست آلمانی تولید شده که با هدف درمانی و مراقبتی بوده است.

ترکیبات بی بی کرم چیست؟

بی بی کرم ها دارای ترکیبات سیلیکونی هستند که به آبرسانی و رطوبت رسانی پوست کمک میکنند. بی بی کرم ها حاوی رنگدانه ها و ضد آفتاب ها هستند. اگر با استفاده از این کرم ها پوستتان به سمت خشکی رفت از مرطوب کننده استفاده کنید. این کرم ها حاوی ویتامین C، E و A است و خاصیت ضد چروک ضد لک دارد. اگر کرم بی بی شما دارای spf30 باشد میتوانید به عنوان ضد آفتاب نیز از آن استفاده کنید. اگر در طول روز مدت زیادی زیر نور آفتاب هستید باید از یک ضد آفتاب دیگر استفاده کنید.

سی سی کرم

cc کرم ها پوشانندگی زیادی دارند که میتوانند جایگزین کرم پودرها شوند. این کرم ها نواقص پوست را به خوبی میپوشاند و از پوست در برابر اشعه ی خورشید مراقبت میکند. سی سی کرم میتواند جایگزین خیلی خوبی برای ضدآفتاب باشد.

تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم

فرق سی سی کرم با بی بی میتواند این باشد که کرم های سی سی پوشانندگی بالایی دارند و میتوانند جایگزین کرم پودر شوند اما بی بی کرم ها کاور قابل توجهی ندارند. سی سی کرم ایرادات صورت را میپوشاند.

چه زمانی از cc کرم استفاده کنیم؟

ccکرم مناسب روزهایی است که نیاز به آرایش غلیظ ندارید. با استفاده از سی سی کرم نیازی به زیرسازی پوست نیست و به تنهایی لک و ایرادات پوستتان را میپوشاند. بهتر است از مدل ضد آفتاب دار آن برای روزمره استفاده کنید.

برای خرید cc کرم و bb کرم و داشتن این محصولات عالی در روتین پوستی خود کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *