آموزشی, مراقبتی, مو

ماسک مو و نرم کننده چه فرقی دارد؟

مو یکی از عناصر مهم و موثر زیبایست. با تقویت و رسیدگی به موها زیبایی آنها را حفظ میکنید. ماسک مو و نرم کننده نقش بسزایی در مراقبت مو دارد. سوالی که پیش می آید این است که تفاوت نرم کننده با ماسک مو چیست؟ یا اینکه کدام یک بهتر است؟ نح.ه استفاده از این دو چطور است؟

در این مقاله جواب همه ی این سوال ها را میدهیم.

مواردی که باعث آسیب موها میشود چیست؟

قرار گرفتن در برابر نور آفتاب

استفاده زیاد از وسایل حرارتی

رنگ و هایلایت کردن مو

بستن محکم موها

روطوبت و آب و هوا

نرم کننده چیست؟

همان طور که از نام این محصول پیداست باعث نرمی و لطافت مو میشود. فرمولاسیون سبک نرم کننده استفاده روزانه آن را ممکن کرده است. بعد از شست و شو موها با شامپو از نرم کننده استفاده کنید. مقداری نرم کننده به ساقه ی مو ها بزنید و ماساژ دهید. بعد از 1 تا 5 دقیقه موهارا آبکشی کنید.

ماسک مو چیست؟

ماسک مو محصولی برای نرم کردن و رطوبت رسانی به مو است. تفاوت استفاده ماسک مو و نرم کننده این است که ماسک را باید بعد از شامپو و نرم کننده استفاده کنید. ماسک موها انواع مختلفی دارند که با توجه به جنس مو باید آن را انتخاب کنید.

تفاوت نرم کننده و ماسک مو

واضح است که فرمولاسیون هر محصول با توجه به کاربرد آن متفاوت است. نرم کننده چون برای استفاده روزمره است بافتی سبک تر نسبت به ماسک مو دارد. استفاده از ماسک مو هفته ای یک با کافیست برای همین ماسک موها بافتی سنگین تر دارند. ماسک مو رطوبت را مدت بیشتری روی مو نگه میدراد اما استفاده زیاد از آن موها را چرب و سنگین میکند. میتوانید به صورت همزمان از این دو محصول استفاده کنید. ماسک مو جایگزین مناسبی برای نرم کننده نیست. هفته ای یکبار پس از استفاده از نرم کننده ماسک مو بزنید.

فواید نرم کننده

نرم کننده ها از شکستگی و گره خوردگی موها جلوگیری میکنند. مواد موجود در نرم کننده باعث صاف شدن کوتیکول مو میشود. نرم کننده ها از موادی شامل سیلیکو‌ن‌ها، روغن‌ها، امولیانت‌ها ساخته شده اند. شامپو ها موادی برای تمیزی مو و از بین بردن کثیفی ها،پوسته ها و باقی مانده محصولات آرایشی استفاده میشود. نرم کننده ها مو ها را نرم کرده و شانه کشیدن را راحت تر میکند.

فواید ماسک مو

مواد مغذی موجود در ماسک مو به رطوبت رسانی و تقویت موها کمک میکند. نرم کننده تارهای مو را نرم و لطیف میکند. ماسک ها نسبت به نرم کننده ها غلیظ ترند و با ایجاد یک لایه روی مو رطوبت مو ها را برای مدت زیادی حفظ میکنند.

ماسک مو مکس لیدی

این محصول برای استفاده در حمام است. این ماسک مو حاوی روغن شتر مرغ است که به نرکی و آبرسانی موها بسیار کمک میکند. این ماسک مو:

نرم کننده مو

آبرسان

مناسب انواع مو

درخشان کننده

تغذیه کننده مو

درمان وزمو

حجم 500 میل

قوی کردن ساقه مو

برای خرید ماسک مو مکس لیدی از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *