بهداشت, مراقبتی

فوم شست و شو صورت چیست؟

شست و شو و پاک کردن صورت بعد از هر بار آرایش بسیار مهم است. پاک نشدن لوازم آرایش و وجود آلودگی ها روی پوست و تمیز نکردن آنها باعث آسیب جدی به پوست میشود. برای داشتن یک پوست سالم و شفاف اولین قدم شست و شو صحیح صورت است. در شست و شو صورت انتخاب یک شوینده مناسب مهم ترین نکته است. فوم شست و شو میتواند گزینه ی مناسبی برای پاک کردن آلودگی ها و شستن صورت باشد. آرایند در این مقاله شمارا با فوم شست و شو صورت و نحوه استفاده از آن آشنا میکند.

فوم شست و شو پوست چیست؟

روزانه لازم است دوبار پوستتان را به خوبی بشویید تا آلودگی در عمق پوستتان نفوذ نکند.برای داشتن یک پوست سالم باید روتین پوستی درستی داشته باشید. روتین پوستی خوب بدون استفاده از یک شوینده مناسب امکان پذیر نیست.فوم های شوینده صورت به صورت کف هستند و قدرت پاک کنندگی بسیار قوی ای دارند. اگر پوست چرب و مستعد آکنه ای دارید فوم شست و شو بهترین گزینه برای شماست.

جنس پوستتان چیست؟

صحیح شستن پوست و کاملا پاک کردن آن بسیار مهم است. فوم شست و شو از جمله شوینده هایی است که برای انواع جنس پوست استفاده میشود. اگر پوست چری و مستعد آکنه دارید باید از شوینده های با قدرت بالا استفاده کنید و اگر پوستتان خشک است بهتر است از شوینده های ملایم استفاده کنید. اگر پوستتان خشک است بعد از استفاده از فوم حتما از آبرسان استفاده کنید تا پوستتان مرطوب و آبرسانی شود.

نکات مهم استفاده از فوم

به فصلی که در آن قرار دارید توجه کنید: در فصول سرد سال معمولا پوست خشک تر میشود. توجه داشته باشید که در این فصل ها پس از استفاده از فوم شست و شو حتما از آبرسان استفاده کنید.

خشکی پوست پس از استفاده از فوم امری طبیعی است:

اگر پس از شست و شو پوستتان خشک شد کاملا طبیعی است. فقط توجه داشته باشید که پس از ماساژ صورت به مدت 60 ثانیه صورتتان را بشویید و برای خشک کردن از حوله لطیف و تمیز استفاده کنید. استفاده از آبرسان را بعد از شست و شو صورت به هیچ عنوان فراموش نکنید.

از فوم شست وشو در اطراف چشم استفاده نکنید:

چشم ها عضو بسیار حساسی هستند از موقع شست و شو سعی کنید فوم به چشم ها و اطراف آن نخورد.

در شست و شو پوستتان زیاده روی نکنید:

توجه داشته باشید که در شست وش و پوستتان زیاده روی نکنید روزانه 1 تا 2 بار شستن صورت کافیست. درهر بار شست و شو از مقدار مناسبی از فوم استفاده کنید هیچ وقت برای بیشتر تمیز کردن پوستتان حجم زیادی فوم نزنید.

فوم براش دار شست وشو سرسان لاو

این فوم شست وشو با داشتن براش شست وشو صورت را بسیار راحت تر کرده است. براش آن باعث پاک شدن عمقی پوست میشود. این محصول در واقع یک تیر و چند نشان است با خرید آن صاحب یک فوم شست شو و هم براش شست وشو میشوید. این براش پوستتان را نرم و درخشان میکند. مانند سایر فوم ها پوست را به شدت خشک نمیکند. تعادل بین چربی و آب پوست را برقرار میکند.

سایر ویژگی ها:

حجم 150 میل

داری سر براش دار

حاوی امینواسید

استفاده راحت

قدرت پاکنندگی و شستشو بالا

پاکسازی عمیق پوست

کاهش جوش سر سیاه

ضد التهاب و قرمزی

لایه بردار قوی

پاکسازی آرایش صورت

مرطوب کننده

آبرسان پوست

خاصیت ترمیم کنندگی پوست

لطافت پوست

 شفافیت پوست

اورجینال

بریا خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *