آموزشی, مراقبتی, مو

چگونه موهایی سالم داشته باشیم؟

برای داشتن موهایی سالم فقط داشتن یک شامپو کافی نیست. چگونه موهایی سالم داشته باشیم؟ در پاسخ این سوال باید گفت محصولات زیادی وجود دارد که برای مراقبت و سلامت موها استفاده میشود. در ادامه به روش های مختلف مراقبت مو و اشتباهات رایج در مراقبت اشاره میکنیم.

برس و شانه

انتخاب یک برس مناسب برای سلامتی و مراقبت موها بسیار مهم است. بیشتر توصیه میشود از شانه به جای برس استفاده کنید. همیشه از شانه شخصی خودتان استفاده کنید. استفاده مشترک از شانه ها باعث انتقال انواع بیماری های پوستی و شوره و شپش میشود.

دوش آب داغ ممنوع

گرفتن یک دوش آب داغ پس از یک روز سرد زمستانی احساس عالی دارد. ولی آب داغ موها را خشک میکند و به موها آسیب میرساند. آب سرد علاوه بر سلامت مو بر سلامت پوست هم موثر است.

استفاده از کلاه

نورخورشید همانطور که برای پوست ضرر دارد برای پوست سر هم مضر است. استفاده از کلاه از کف سر و خشکی موها توسط خورشید جلوگیری میکند.

استفاده از ماسک مو به صورت هفتگی

بصورت هفتگی از یک ماسک مو استفاده کنید. این کار باعث آبرسانی و شفاف شدن مو ها میشود.

برای مراقبت از موها همواره به نکات زیر هم توجه داشته باشید.

عدم استفاده از حرارت زیاد

داشتن رژیم غذایی سالم

کوتاه کردن منظم موها

لمس نکردن دائم موها

برس نکشیدن زیاد موها

تونیک نرم کننده مو

این نرم کننده فوق العاده است و موجب صاف شدن موها میشود. موها را رطوبت رسانی میکند برای انواع مو مناسب است. اگر انتهای موهایتان زبر است این تونیک باعث نرم کردن موهایتان و برطرف شدن این مشکل میشود. این محصول شامل دو نوع حاوی روغن اسب و جوانه گندم است. که نفوذ زیادی به داخل تارهای مو و حفظ رطوبت و آبرسانی آن دراد. اگر موهایی آسیب دیده و خشک دارید این محصول به شدت به شما پیشنهاد میشود.

برای سفارش تونیک نرم کننده از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *