آموزشی, پوست, مراقبتی

تفاوت اسکراب و لایه بردار چیست؟

لایه برداری پوست باعث شفاف شدن و درخشان شدن پوست میشود. استفاده از لایه بردارها باعث از بین رفتن سلول های مرده سطح پوست میشود. برای کاهش آکنه و لک های پوستی باید پوست را هر چند وقت یک بار لایه برداری کرد. در این مقاله به بیان تفاوت اسکراب و لایه بردار میپردازیم.

اسکراب چیست؟

اسکراب ها محصولاتی با بافت کرمی و دانه های ریز هستند که به لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده پوست و از بین بردن آکنه کمک میکنند. این محصولات با بهبود گردش خون باعث شفافیت و شادابی پوس میشوند. یکی از فواید برجسته اسکراب ها روشن کردن پوست است. باید مقداری از اسکراب را روی پوست بمالید و کمی ماساژ دهید و سپس با آب ولرم بشویید.

لایه برداری

این محصولات نوعی کرم برای از بین بردن لک های پوستی هستند. لایه بردار ها علاوه بر از بین بردن لایه های مرده پوست جوش های سرسیاه و ناخالصی های پوست را نیز از بین میرند.

کاربرد اسکراب ها

عده ای تصور میکننده اسکراب ها فقط برای لایه برداری صورت هستند در حالی که این تصور اشتباه است. بدن مانند صورت نیاز به لایه برداری و جایگزین شدن سلول های قدیمی دارد. از گذشته تا به امروز استفاده از لیف یا سفید آب در حمام هم باعث لایه برداری پوست میشود.

  • پوست بدن را با حذف سلول‌های مرده و ظاهر کردن سلول‌های جدید، شاداب و تازه‌تر می‌کند.
  • پوست را جوان‌تر نشان می‌دهد.
  • رطوبت رسانی به پوست بهتر انجام می‌شود.
  • محصولات برنز کننده پوست تأثیر بیشتری می‌گذارند.

در استفاده از اسکراب ها زیاده روی نکنید و موقع استفاده آن را به آرامی ماساژ دهیدو فشار ندهید. در قسمت پیشانی، بینی و چانه به صورت دورانی ماساژ دهید.توجه داشته باشید در استفاده از اسکراب ها نباید زیاده روی کنید. استفاده زیاد باعث نازک شدن پوست و التهاب میشود. بعد از استفاده از اسکراب از کرم مرطوب کننده و ضدآفتاب استفاده کنید. به یاد داشته باشید که بعد از وکس، اپیلاسیون، شیو و به طور کلی اصلاح موهای زائد، از اسکراب استفاده نکنید.

اسکراب erha 21

این اسکراب یک پیشنهاد عالی و فوق العاده برای لایه برداری پوست شماست. این اسکراب در انواع رایحه های بلوبری، توت فرنگی، زغال،روغن حلزون، پرتقال و خیار است. 12 ماه پس از باز شدن قابل استفاده است و تست حیوانی ندارد و حجم آن 500 میل است.

صافی پوست

روشن شدن پوست

تغذیه ی پوست

حاوی ویتامین

لایه برداری پوست

از بین بردن عمیق سلول های مرده

کلاژن سازی

برای خرید این اسکراب های عالی از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.



											

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *