آموزشی, پوست

ضد آفتاب بی رنگ چی بخرم؟

استفاده از ضدآفتاب بی‌ رنگ، بهترین روش برای محافظت از پوست در برابر آسیب و مشکلات پوستی است. برای اینکه پوستی سالم و بدون لک و کک و مک داشته باشید، باید پوست خود را زود هنگام در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید محافظت کنید. رایج‌ترین روش محافظت در برابر آفتاب، استفاده از ضد آفتاب بی‌ رنگ با کیفیت است.

ضد آفتاب بی‌ رنگ یا بدون رنگ چیست؟

کرم‌ های ضدآفتاب بی‌ رنگ، حاوی فیلتر‌هایی خاصی هستند که اشعه‌های UVA و UVB را مسدود می‌کنند ذرات انواع ضدآفتاب بی‌رنگ آنقدر ریز هستند که رنگ سفید آن‌ها روی پوست باقی نمی‌ماند.

ویژگی های ضد آفتاب بی رنگ:

ترکیبات ضد آفتاب باید بر تمام انواع اشعه‌های مضر خورشید تأثیر داشته باشد و بتواند مضرات اشعه خورشید را از بین ببرید.

کرم ضد آفتاب بی‌ رنگ خوب باید حجم متناسبی داشته باشد تا با چند بار مصرف به اتمام نرسد. ضد آفتاب بی‌رنگ با کیفیت را باید به گونه‌ای انتخاب کرد که بتوان از آن در یک دوره یک تا سه ماهه استفاده کرد.

کرم های ضدآفتاب باید خاصیت مرطوب کنندگی داشته باشد. کرم‌ های ضدآفتاب بی‌ رنگ را می‌توان به عنوان کرم زیر آرایش نیز استفاده کرد.

ضد آفتاب بی‌رنگ با کیفیت، حتما باید ضد آب باشد. کرم های که خاصیت ضد آبی ندارندباعرق کردن روی پوست روان میشوند و خاصیت خود را از دست می‌دهند.

معرفی کرم های ضد آفتاب دکتر راشل:

ضدآفتاب بی رنگ دکتر راشل spf50 :

کرم ضد آفتاب دکتر راشل ۵۰ درصد DR RASHEL دارای ماندگاری 24ساعته و دارای طیف نگهدارنده UVB و پوشش یکدست پوست و صاف کننده قوی است این ضد آفتاب ضد آب بوده و یکی از ضد آفتاب هایی است که از آسیب دیدن در برابر اشعه ماورا بنفش جلوگیری میکند استفاده از ضد آفتاب راشل باعث میشود که همیشه پوستی شاداب و لطیف داشته باشید

ضدآفتاب ضد لک دکتر راشل spf60:

یکی دیگر از انواع کرم ضدآفتاب بی‌ رنگ، کرم ضدآفتاب بی‌ رنگ ضد لک است. اگر کک و مک و یا لک‌های تیره و روشن دارید، می‌توانید ازدکتر راشل استفاده کنید و بعد از چند ماه شاهد از بین رفتن لک‌های صورت خود باشید. اگر قصد خرید این نوع کرم ضد آفتاب را دارید، کرم ضدافتاب ضد لک بی‌ رنگ دکترراشل گزینه مناسبی است.

اسپری ضدآفتاب دکتر راشل spf60:

اسپری ضد آفتاب دکتر راشل با قدرت محافظتی بالا از پوست صورت در برابر آفتاب سوختگی و سایر مضرات اشعه‌های UVA و UVB محافظت میکند. این محصول به نحوی تولید شده است که برای انواع پوست قابل استفاده باشد و اثری از سفیدی بر جای نگذارد. جذب این محصول بسیار سریع و بافت آن بسیار سبک است که در هر موقعیت مکانی به راحتی می‌توانید از آن استفاده نمایید. اسپری ضد آفتاب دکتر راشل دارای خواص ضد پیری، ضد چین و چروک و دارای خاصیت رطوبت رسانی عمقی به پوست است که به همین علت مقاومت پوست را در برابر آفتاب افزایش می‌دهد.جهت استفاده از اسپری ضد آفتاب دکتر راشل توصیه می‌شود ابتدا اسپری را به خوبی تکان داده و سپس محصول را 15 دقیقه قبل از در معرض قرار گرفتن نور آفتاب استفاده کنید. اسپری را در فاصله 4 الی 6 سانتی‌متری از سطح پوست و به صورت یکنواخت استفاده کنید.

حال که با انواع کرم های ضدآفتاب بی‌ رنگ دکترراشل آشنا شدید، اگر قصد خرید کرم ضد آفتاب بدون رنگ را دارید، می‌توانید از طریق وب‌سایت آرایند این کرم تهیه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *