آموزشی, پوست, مراقبتی

پاک کننده دوفاز چیست؟

پاک کردن آرایش چشم و صورت تاثیر زیادی در سلامت پوست دارد. چشم عضو بسیار حساسی است برای پاک کردن آرایش چشم ها باید از پاک کننده های اورجینال و باکیفیت استفاده کنید. پاک کننده های فیک و بی کیفیت باعث سوزش و خارش و حساسیت میشوند. در این مقاله آرایند شمارا با پاک کننده دوفاز و کاربرد آن آشنا میکند.

پاک کننده دوفاز آرایش صورت

در طول روز مواد آرایشی،باکتری ها،چربی و آلودگی هوا باعث مسدود شدن منافذ پوست میشود. مسدود شدن منافذ باعث بروز پوست و آکنه میشود. محلول های دوفاز به خوبی باعث پاک کنندگی عمیق این منافذ میشوند. محلول های دوفاز پوست از سازگارترین محصولات برای پاک کردن صورانواع پوست هستند.

پاک کننده دوفاز مک

پاک کننده آرایش دوفاز مک فرمولاسیون ویژه ای دارد که به راحتی مواد آرایشی ضدآب را از روی پوست پاک میکند. محلول های دوفاز بهترین نوع پاک کننده برای پوست های حساس و جوش دار هستند. این محلول حاوی ویتامین E است که به شادابی پوست و جلوگیری از چین و چروک کمک میکند. این محصول به پاک کردن آرایش صورت،چشم،لب کمک میکند. پاک کننده آرایش دو فاز مک Mac دارای عصاره گیاه اسکالیس غنی از ویتامین C، آهن و فسفر است. PH این محصول متناسب پوست است و مانند صابون باعث خشکی پوست نمیشود. حاوی پنتنول است که وظیفه ‌ترمیم، بازسازی و آب رسانی به پوست را بر عهده دارد. این محصول را میتوانید با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی آرایند سفارش دهید.

نحوه استفاده:

این محلول دارای دوفاز آب و روغن است بنابراین قبل از استفاده آن را به خوبی تکان دهید. بعد با یک پد یا پنبه که میتوانید از پدهای ایپک استفاده کنید صورتتان را تمیز کنید. این محلول میتواند جایگزین صابون شود زیرا صورتتان را به خوبی تمیز میکند.

ویژگی

  • پاک کننده چشم و لب
  • حاوی عصاره خیار و گل رز
  • تسکین دهنده و طراوت بخش
  • ضد حساسیت
  • تسکین دهنده و مرطوب کننده پوست
  • پاک کننده محصولات آرایشی ضد آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *