آموزشی, میک آپ

چگونه خط چشم بکشیم؟

خط چشم تاثیر زیادی در زیبایی و تاثیر گذاری چشم ها دارد. فرقی ندارد آرایش لایت دارید یا غلیظ به هر حال خط چشم یک قسمت ضروری در آرایش است. با همه ی اینها یک دغدغه برای بسیاری از خانم ها چگونه خط چشم کشیدن است. این کاربه مهارت زیادی نیاز دارد که با تمرین و دانستن یکسری از نکات این کار برایتان راحت میشود. چگونه خط چشم بکشیم؟

انواع خط چشم:

3 نوع خط چشم ژلی، مایع، ماژیکی، وجود دارد.

استفاده از خط چشم های ژلی به مهارت زیادی نیاز دارد و اینکه اصلا لرزش دست نباید داشته باشید. اگر تازه کار هستید و مهارت زیادی ندارید خط چشم های ژلی را بهتان پیشنهاد نمیکنم.

خط چشم های مایع نیز به مهارت زیادی نیاز دارد. باید با دقت زیادی کشیده شود. خشک شدن این نوع خط چشم ها هم اندکی زمان بر است.

خط چشم های ماژیکی انتخاب بهتری هستند. اگر تازه کار هستید این نوع را به شدت بهتان پیشنهاد میکنم. این خط چشم ها راحت تر کشیده میشود و به دقت زیادی احتیاج ندارد.

چگونه خط چشم بکشیم؟

اگر پلک باریکی دارید به همان میزان باید خط چشمتان هم ظربف و باریک باشد. اگر پشت پلکتان پهن است خط چشمتان را به همان میزان پهن تر بکشید.

خط چشم کوتاه و نیمه:

خط چشم های کوتاه و نیمه هم مناسب چشم های ریز و هم درشتند. اگر میخواهید چشمانی گربه ای و لیفت شده داشته باشید از این مدل استفاده کنید.

خط چشم EVER BEAUTY

خط چشم EVER BEAUTY یک انتخاب بسیار عالی برای شماییست که هررروز خط چشم میکشید. حتی روزهایی که برای بیرون رفتن عجله دارید با استفاده از این محصول سریع خط چشمتان را میکشید.

بسیار مشکی

کاملا ضدآب

استفاده آسان
ضدریزش

ضدتعریق

ماندگاری بالا

برای خرید این محصول عالی از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *