آموزشی, مراقبتی, مو

چگونه موهای فر را حالت دهیم؟

داشتن موهای فر یکی از خصوصیات بسیار جذابی است یک خانم میتواند داشته باشد. اما مراقبت موهای فر به آن سادگی که فک میکنیم نیست. رسیدگی به موهایی که فر هستند برای زیباتر و مرتب تر بودن آنها ضروری است. چگونه موهای فر راحالت دهیم .برای حالت دادن به موهای فر تا انتهای این مقاله همراه آرایند باشید.

موهایتان را کوتاه کنید تا موخوره نگیرد

داشتن موخوره ظاهر موهای فرتان را وز و خشک میکند. برای داشتن ظاهری زیبا موهایتان را هر 6 یا 8 نوک گیری کنید.

از شانه دندانه درشت استفاده کنید

قسمت های گره خورده مو بسیار حساس و مستعد شکسته شدن هستند. برای اینکه از شکستگی و وز شدن موها جلوگیری کنید باید از شانه ی مناسب استفاده کنید. شانه های چوبی و دندانه درشت انتخاب بسیار مناسبی برای شانه زدن موهای فر میباشند.

نرم کننده بزنید

وقتی ساقه های موهایتان وز و کدر شد مقداری ماسک نرم کننده مو یا یک روغن گیاهی مثل روغن آرگان را به پایین موها بزنید تا موها را آبرسانی و مرتب کند.

موهایتان را گوجه ای ببندید

شب قبل از خوابین موهایتان را گوجه ای در بالای سرتان ببندید. این ترفند باعث میشود فر موهایتان از بین نرود و مرتب و تمیز بماند.

استفاده از دیسپانسر سشوار

چگونه موهای فر را حالت دهیم؟دیسپانسر کی از ابزارهای سشوار است که بر سر آن نصب میشود و به حالت گیری موهای فر کمک بسیاری میکند. دیسپانسر به مرتبی و حجم دادن به فر موهایتان کمک میکند. این وسیله را هنگامی استفاده کنید که از حمام آمدید و موهایتان رطوبت دارد.

استفاده از روغن نارگیل

قبل از رفتن به حمام مقداری روغن نارگیل را به موهای خود بزنید تا تمام مو چرب شود. موها بپیچانید و به حالت گوجه ای ببندید برای بیشتر شدن تاثیر آن میتوانید موها را کمی با سشوار گرم کنید. سپس به حمام بروید و موها را با آب ولرم بشویید.

استفاده از موس مو

بعد از حمام میتوانید از موس مو استفاده کنید. سرم مو باعث مرتب تر شدن فر مو و ماندگاری بیشتر آن میشود. موهایتان را با یک حوله ی نخی خشک کنید وقتی کمی مرطوب بود موها را به دسته ها کوچک تقسیم کنید. مقداری موس مو را در کف دستتان بریزید و به هر دسته مو یزنید. موها را به سمت بالا مشت کنید تا بهتر حالت بگیرد.

برای خرید موس مو از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *