آموزشی

خط چشم چه مارکی خوب است؟

آرایش چشم بسیار در زیبایی و جذابیت چهره تاثیرگذار است. از طرفی به دلیل حساس بودن چشم خیلی مهم است محصولی که استفاده میکنید با کیفیت و مرغوب باشد. استفاده از محصولات بی کیفیت باعث آسیب به چشم و حساسیت آن میشود. در این مقاله آرایند به این سوال پاسخ میدهد که خط چشم چه مارکی خوب است؟

خط چشم 3D EVERNBEAUTY

خط چشم چه مارکی خوب است؟

خط چشم 3D EVER BEAUTY ماژیکی است و رنگ بسیار تیره و مشکی ای دارد. خط چشم های 3D نسبت به بقیه خط چشم ها از محصولات با کیفیت تری تهیه شده است. مواد با کیفیت این ریمل باعث ماندگاری و ضدریزش شدن آن میشود.. به طوری که از این خط چشم برای آرایش های طولانی مدت هم میتوانید استفاده کند.

ریمل 4D EVER BEAUTY

این ریمل با برس مخصوصی که دارد همه ی مژه ها را حالت میدهد و هیچ مژه ای را از قلم نمی اندازد. برس این ریمل طوری طراحی شده که مژه ها را به حالت چشم گربه ای حالت میدهد. این ریمل رنگدانه های بسیار مشکی ای دارد و به هیچ عنوان زیر چشم نمیریزد. مژه ها را جدا مکیند و به هم نمیچسباند.

مداد چشم 3D EVER BEAUTY

این مداد چشم بسیار تیره است و مناسب داخل و بیرون چشم است. این مداد هم مانند سایر محصولات EVER BEAUTY به هیچ عنوان زیر چشم میریزد و ماندگاری بسیار زیادی دارد. اگر به دنبال مدادی بسیار مشکی و روان با کیفیت بالا میگردید پیشنهاد آرایند به شما مداد چشم EVER BEAUTY است.

برای خرید محصولات EVER BEAUTY از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *