میک آپ

ترند آرایشی 2021

در سال 2021 از آغاز آن سایه ی کرونا رو سرمان است.به همین دلیل است که توجه بیشتر ترند های آرایشی و میک آپ متوجه چشمان و بخش های دیگر صورت میباشد.یکی از چهره های ترند 2021 چهره ی طبیعی و نچرال و بدون میک آپ است.هدف این است که به جای هزینه های زیادی که صرف خرید لوازم آرایشی میکنیم.بیشتر به سلامت و مراقبت پوستمان اهمیت دهیم.

در این متن به میک آپ های ترند 2021 اشاره میکنیم.

خط چشم های پهن و گربه ای

زدن ماسک باعث میشود بیشتر نگاه ها و توجه بر چشمانمان باشد.این شرایط بستری برای رشد دوباره ی خط چشم های پهن و گربه ای فراهم کرده است.

ریمل های رنگی

ریمل رنگی میتواند زیبایی خاصی به چشمانتان دهد و باعث متفاوت شدن میک آپتان شود.اگر ریمل های رنگی مناسب استایل محافظه کارانه شما نیست میتوانید با ریمل های مشکی ترکیب کنید.

ترند سایه ی بنفش

ترند امسال استفاده از سایه های بنفش کم رنگ و پررنگ است.اینگونه چشمان شما زیبا تر به نظر خواهد رسید.

پوستی طبیعی و سالم

دیگر دوره ی استفاده از کرم پودرهای سنگین و پوشش دهنده تمام شده است.بهتر است به جای کرم پودر تهیه محصولات مراقبتی پوست را در الویت قرار دهید.داشتن یک روتین پوستی خوب شمارا در داشتن پوستی شاداب و شفاف یاری میکند.

آرایش بدون کرم پودر

آرایش های بدون کرم پودر خیلی وقت است که ترند شده و میک آپ ارتیست ها در بسیار از میک آپ ها کرم پودر را کنار گذاشته اند.در ارایش بدون کرم پودر میتوانید از برق لب یا رژلب های روشن استفاده کنید اینگونه چهره ای ساده و زیبا خواهید داشت.همچنین با استفاده از رژلب های قرمز تیره میتوانید لب ها را مرکز توجه قرار دهید.

مژه های طبیعی بلند و پر پشت

اگر طرفدار مژه های بلند و پر پشت هستید امسال سال شماست.استفاده از ریمل های مشکی و آرایش مژه ی سنگین ترند امسال است.

ابروهای پر پشت

ابروهای پر پشت اما مرتب و شانه زده به زیبایی چهره ی شما می افزاید.

آرایش صورت با پوست خیس

در این مدل آرایش هم نیازی به کرم پودر ندارید.کافیست کنار گونه ها و برجستگی کنار چشم ها از هایلایتر استفاده کنید.اینگونه ظاهر شما مرطوب و جذاب به نظر میرسد.

پیشنهاد آرایند

میتوانید پالت های سایه و ریمل های با کیفیت را از سایت آرایند تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *