دسته‌بندی نشده

زیبایی چشمان تو با کالیستا

یک خط چشم و ریمل زیبایی چشم ها را چند برابر میکند.مهم نیست علاقه به کشیدن چه نوع خط چشمی دارید موضوعی که اهمیت دارد این است که ماندگاری بالایی داشته باشد.ژله ای بودن یا مدادی بودن آن فرقی نمیکند مهم کیفیت آن است.خط چشم کالیستا انتخابی درست و مطمئن برای شماست. با کالیستا زیبایی چشمان تان را چند برابر کنید.

درباره ی کالیستا

کالیستا یک محصول ایرانی با کیفیت است که مواد اولیه آن تولید امریکا و اروپاست.شعار این برند که روی محصولاتش هم درج شده است Color up Your Life است که به معنای «زندگیت رو رنگی کن» است. این خط چشم 5.5 میل است.سری خط چشم‌های کالیستا در سه مدل نمدی، مویی و ماژیکی تولید شده است.

مدل dip liner

در متن زیر با ویژگی های برجسته ی این محصول آشنا میشوید.

دارای برسی نرم و قابل انعطاف

ماندگاری بالا

خشک شدن سریع

مناسب استفاده افراد مبتدی

بافتی نرم و مخملی

رنگ فوق العاده مشکی

فاقد پارابن

این خط چشم به دلیل فرمولاسیون خاصی که دارد ضد حساسیت و التهاب است.پس با خیال راحت میتوانید از آن استفاده کنید.روی پلک خشک و تکه تکه نمیشود و بافتب نرم و یکدست دارد.این خط چشم با وجود کیفیت چشم گیری که دارد بسیار اقتصادی و با قیمتی مناسب است.

برای خرید خط چشم های کالیستا از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

با کالیستا زیبایی چشمانت را چند برابر کن.

چشم های گرد:

باید طوری خط چشم بکشید که چشمانتان کشیده تر به نظر برسد.پس خط چشم های دنباله دار برای شما مناسب تر است.

چشم های پفی:

برای بزرگتر نشان دادن پلکتان باید گوشه ی خارجی خط چشمتان را پهن تر بکشید و هر چه به گوشه ی داخلی چشم می آیید خط چشم نازک تر و روی ریشه ی پلک باشد اینگونه زیبایی چشمان تان چند برابر میشود.

چشم های گود:

کسانی که چشم های گود دارند بهتر است فقط گوشه ی خارجی چشم را بکشند.به یاد داشته باشید از سایه های تیره و پهن استفاده نکنید.

چشم های ریز

بهتر است از یک خط چشم نازک در بالای پلک و یک خط در گوشه ی خارجی پلک استفاده کنید.در داخل چشم از مداد سفید استفاده کنید تا چشمانتان درشت تر به نظر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *