میک آپ

ترند آرایشی 2022

یکی از چیزهایی که برای ما در شروع فصل های جدید اهمیت دارد تغییر ظاهرمان است.حال این تغییر میتواند در لباس یا چهره باشد.هر فصل آرایش مخصوص خود را دارد.در این متن شما را با ترند های آرایشی 2022 آشنا میکنیم.

آرایش نچرال

یکی از چیزهایی که همیشه توجه مردم را جلب میکند زیبایی طبیعی و نچرال است.وقتی کسی در نگاه اول شما را میبیند اول از همه باید زیبایی طبیعی شما جلب توجه کند.دیدن حجم زیادی از کرم پودر و هایلایتر یا کانسیلر زننده است و باعث زیباتر شدن شما نمیشود.

رژلب قرمز

رژلب قرمز یکی از رنگ هایی است که همیشه از گذشته تا به الان ترند بوده است.این رنگ باعث زیبایی چهره و سفید تر دیده شدن دندان ها میشود.همراه با رژ لب قرمز می توان ازسایه های خنثی چشم مانند هلویی، خرمایی، قهوه ای کمرنگ استفاده کرد.

گونه و لب های براق

استفادده از برق لب نیز روی لب ترند است که به چهره ی شما جذابیت خاصی میدهد.همچنین مقداری هایلایتر و براق کننده  روی استخوان گونه بزنید تا گونه های صورت بسیار جذاب تر دیده شود. این سبک آرایش در کمپین‌های زیبایی برای مجلات برندهای مختلف مانند بابی براون، شارلوت تیلبری، دولچه و گابانا دیده شد.

خط چشم گرافیکی

یکی از ارایش های خیلی ترند در 2022 خط چشم های گرافیکی است که جذابیت خاصی به چهره شما می بخشد.این خط چشم ها حالت چشمان شما را زیباتر میکند.میتوانید از خط چشم های رنگی نیز استفاده کنید.

برای خرید خط چشم کلیک کنید.

ابروهای پهن و طبیعی

ابروهای پهن و مرتب تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند.داشتن ابروهایی پهن سن شما را کم تر نشان میدهد و به چهره تان جذابیت بیشتری میبخشد. بنابراین می توان با استفاده ازروغن های نارگیل، کرچک و بادوم ابروها را به طور طبیعی پرپشت و پهن کرد.

فوندانسیون سبک و مینیمال

فونداسیون و زیرسازی سنگین در اواسط دهه 2000 بسیار رایج بوده است. اما امروزه آرایش های لایه لایه با زیرساز های سنگین در ترند ارایشی جایی ندارد. برای زیر ساز ارایش از یک مرطوب کننده و کانسیلر خوب استفاده کنید کافی است.

برای خرید کانسیلر های فوق العاده با کیفیت از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

درباره ی کانسیلر و نحوه استفاده از آن بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *