ناخن

چه رنگ لاکی بهتره؟

برای همه ی ما پیش آمده که تو دنیای متنوع لاک ها دچار سردرگمی بشیم.معمولا با توجه به لباسی که میپوشیم یا فصلی که در آن قرار داریم لاکمان را انتخاب میکنیم.متخصصان مد و زیبایی به شما کمک میکنند به صورت تخصصی تر لاکتان را انتخاب کنید.اگر لاکتان را هم مانند باقی لوازم آرایشتان با توجه به رنگ پوستتان انتخاب کنیدجلوه زیباتری خواهد داشت.

اگر پوست روشنی دارید

اگر پوست روشنی دارید رنگ های نود و خنثی برای شما الویت دارد.اما ازبین رنگ های نود فقط با امتحان کردن میتوانید رنگ درست را انتخاب کنید.رنگ های نود با پایه ی صورتی انتخاب بهتری هستند.این رنگها کمک میکنند تا پوستتان شاداب تر به نظر برسد.

قرمز کلاسیک روشن:

لاک قرمز کلاسیک تقریبا برای همه پوستها مناسب است.برای پوست روشن قرمز روشن مناسب تر است.این رنگ مناسب همه ی فصول سال نیز میباشد.

آبی

رنگ های آبی نیز میتواند برای سفید پوستان انتخاب بسیار خوبی باشد.دستهایتان را شاداب و با طراوت جلوه میدهد.رنگ آبی فیروزه ای با پوست های گندمی یا سبزه روشن بسیار همخوانی دارد و جلوه جذابی میدهد.

بنفش

رنگ بنفش نه تنها در پالت سایه یک رنگ پرطرفدارو زیباست بلکه در لاک هم طرفداران زیاد خودش را دارد.افراد با رنگ پوست متوسط بهتر اس از رنگ های بنفش تیره استفاده کنند.

اگر پوستی تیره و برنز دارید

رنگ های فسفری

اگر پوست تیره و برنزه ای دارید رنگ های فسفری برای این رنگ پوست ها بسیار ترند است و جلوه ای خاص و متفاوت به دست هایتان میبخشد.

کرمی و فیلی

یکی دیگر از بهترین رنگ لاک برای پوست سبزه، رنگ کرمی و فیلی، یک رنگ خنثی برای پوست سبزه است.

زرشکی

رنگ های قرمز بسیار پرطرفدارند و برای همه مناسبند.اگر پوست تیره ای دارید رنگ های زرشکی زیبایی بیشتری برایتان خواهد داشت.

قهوه ای

رنگ های تیره هم خوانی خوبی با پوست های تیره دارند.

نقره ای

ر

رنگ های نقره ای نیز برای پوست های سبزه بسیار زیباست.ترجیحا از لاک مات برای این رنگ‌ استفاده نکنید؛ چراکه برای پوست سبزه شما رنگ نقره‌ای باید درخشان و براق باشد.

برای خرید لاک از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *