مراقبتی

اصلاح صورت با تیغ

اصلاح صورت با تیغ یک روش ساده و آسان برای خانم ها و آقایان است.این روش بدون درد، سریع، آسان، و مقرون به صرفه است. روش های مختلفی برای اصلاح وجود دارد مثل وکس صورت و بند انداختن.اما استفاده از تیغ روشی بدون درد است اگر اصولی انجام شود.

روش درست اصلاح با تیغ

برای اصلاح با تیغ، باید تیغ را در جهت رویش مو در اندازه های کوتاه بکشیم.به هیچ عنوان تیغ را به فاصله ی زیاد روی پوست نکشید.این کار باعث زخم شدن و التهاب پوست میشود.بهتر است از دسته تیغ های استاندارد و با کیفیت استفاده کنید.یادتان باشد بهترین زمان برای اصلاح صورت بعد از حمام است.

بهترین زمان رسیدگی به پوست

بهترین زمان رسیدگی به پوست بعد از اصلاح است.در این زمان منافذ پوست باز است و موقع مناسبی برای استفاده از ماسک های مختلف است.بعد از حمام که پوستتان کاملا تمیز است زمان مناسب اصلاح است.پوستتان را با تونر پاک کنید تا آلودگی های احتمالی پوستتان را پاک کنید.

برای خرید ماسک های ورقه ای از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

روتین بعد از اصلاح

بعد از اصلاح مقداری یخ را به صورت غیر مستقیم روی پوست بگذارید.این کار از التهاب پوستتان کم میکند.حالا باید از کرم های ابرسان استفاده کنید. استفاده از تیغ یک لایه از روی پوستتان برمیدارد بنابراین نیاز به آبرسانی و رطوبت دارد که استفاده از آن الزامی است. بعد اصلاح بهترین زمان استفاده ازماسک های ورقه ای آبرسان است زیرا بیشترین انتقال رطوبت را به پوست خواهید داشت.حالا میتوانید از کرم دور چشم خود استفاده کنید.استفاه از ضد آفتاب را فراموش نکنید.

برای خرید دسته تیغ های استاندارد برای اصلاح کلیک کنید.

اگر هیچ کدام از مراحل روتین بالا را انجام ندادید استفاده از آبرسان پوست را فراموش نکنید.

برای خرید آبرسان های عالی از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *