بهداشت, مو

سلامت مو

روغن جوجوبا به سلامت مو بسیار کمک میکند.این روغن دارای خواص بسیاری برای مو است.در این مقاله راجع به خواص روغن جوجوبا صحبت میکنیم.شما هم عضو افرادی هستید که محصولات طبیعی را به شیمیایی ترجیح میدهید.جوجوبا یک انتخاب خوب برای سلامت موهای شماست.

روغن جوجوبا چیست؟

روغن جوجوبا در خالص‌ترین شکل خود، ساختاری موم مانند، رنگ طلایی روشن و بوی ملایمی شبیه به آجیل دارد.روغن تصفیه شده جوجوبا رنگی سفید و شفاف دارد.این روغن برای مو منبعی غنی از مواد مغذی است.شامل اسیدهای چرب ضروری، ویتامین E، بیوتین، نیاسین، اسید فرولیک، سیلیس، روی و مس است.این روغن به دلیل داشتن خواص زیاد یک ماده اصلی برای ساهت محصولات زیبایی ست.این روغن دیر فاسد شده و ماندگاری طولانی نزدیک 2 سال دارد.

خواص روغن جوجوبا

این روغن حتی برای افراد دارای پوست و مو چرب نیز مفید است.به تعادل تولید سبوم کمک کند و مشکلات شما را با پوست سر چرب حل کند. برای افرادی که پوست سر چرب و موهای خشک دارند، روغن جوجوبا یک درمان معجزه‌آسا است.

از خواص این روغن میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

مرطوب کنندگی

وقتی روغن جوجوبا را به پوست سر میزنید به سرعت در پوست نفوذ میکند و به سلامت مو کمک میکند.پیامی را به غدد چربی ارسال میکند که تولید غیر ضروری سبوم را متوقف کند.در عین حال پوست سر را مرطوب و رطوبت رسانی میکند.

نرم کننده مو

اگر موهایی خشک دارید میتوانید از روغن جوجوبا قبل سشوار یا نرم و درخشان کردن مو ها استفاده کنید.

تقویت رشد مو

تجمع بیش از حد سبوم روی سر رشد موها را متوقف کرده و باعث ریزش مو میشود.این روغن مثل یک حلال عمل میکند که سبوم اضافی پوست سر را در خود حل میکند.با تمیز کردن پوست سر اجازه ورود مواد مغذی به فولیکول مو داده میشود.

درمان موهای خشک

از این روغن میتوان برای جلوگیری از خشک شدن، شکننده شدن و کدر شدن موها استفاده کرد.این روغن یک لایه محافظ اطراف مو ایجاد میکند و رطوبت مو را حفظ میکند.جوجوبا به موهای شما درخشندگی و صافی میبخشد.

جلوگیری از ریزش مو

روغن جوجوبا به درمان درماتیت پوست سر، پسوریازیس و اگزما کمک کند.

درمان موی چرب

روغن جوجوبا با کنترل تولید سبوم به درمان مشکلات چربی پوست سر کمک میکند.

درمان شوره سر

شایع‌ترین علت شوره سر، ترشح بیش از حد سبوم و تجمع آن در پوست سر است.ماساژ روغن روی پوست سر پوسته های پوشیده شده ناشی از تجمع چربی را پاک میکند.شوره سر را تسکین میدهد.

کاهش خارش پوست سر

روغن جوجوبا یک پاک کننده عالی پوست سر است.افراد مبتلا به پسوریازیس از استفاده از این روغن به عنوان درمانی برای خارش و تحریک پوست سر استفاده میکنند.

تقویت ریش آقایان

روغن جوجوبا افزودنی عالی برای روتین ریش مردانه است.به رشد و نرمی ریش کمک کرده و پوست خشک و پوسته‌پوسته را از بین می‌برد.

برای خرید محصولات مو از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *