میک آپ

رژگونه مناسب من چیست؟

رژگونه یکی از وسایل آرایشی است که به صورت رنگ و لعاب میدهد.رژگونه مناسب رو می شود بر اساس رنگ پوست رنگ لباس و یا حالت چهره انتخاب کرد.رژگونه در انواع مایع و پودری در بازار عرضه میشود.رژگونه ها در کل دو نوع هستند یکی یک نوع که رنگ طبیعی پوست رو میپوشاند و دیگری به گونه رنگ میدهد.در ادامه متن به بررسی رژگونه ها میپردازیم.

ساختار رژگونه ها

پودر تالک موجود در رژگونه ها باعث رنگ دهی به گونه میشود.از پر مصرف ترین انواع رژگونه نوع پودری آن است.رژگونه پودری حاوی مواد رنگی و مواد جذب کننده میباشد که ماندگاری آن را بیشتر میکند.این نوع مناسب افرادی است که آرایش ملایم میخواهند و نه پوست چرب دارند و نه خشک.

انتخاب مدل مناسب رژگونه

رژ گونه های مایع که به عنوان کرم و یا رنگ به فروش می رسد این مایع ها حاوی ژل و مواد سیلیکونی هستند.فقط رنگ آنها با هم فرق دارد.یک سری از رژگونه ها به صورت کرم هستند و نوع ژله ای آنها قوطی های تیوب مانند به فروش میرسند.این رژگونه ها ماندگاری قابل توجهی دارند.در سال های اخیر هایلایتر هایی در بازار عرضه شده است که کار رژگونه را میکند و برق خاصی به صورت میدهد.

انتخاب رژگونه تناسب با فرم صورت

رژگونه مناسب صورت های مربعی به صورت کلاسیک است.باید رژگونه را به به قسمت مرکزی دو طرف صورتشون بزنند.در اصطلاح به آن سیب گونه میگویند.برای مشخص کردن محل دقیق آن کافیه یک بند انگشت از بینی فاصله داشته باشد و این فاصله را برای لب ها نیز حفظ کنید.

نکات مهم استفاده از رژگونه

برای جذاب تر شدن رنگ رژگونه میتوانید دو رنگ مختلف را با هم ترکیب کنید. رژگونه را از یک انگشت مانده به بینی شروع کنید و تا کنار گوش ادامه دهید.در قسمت زیرین گونه از رنگ تیره تر استفاده کنید و در قسمت بالا از رنگ های روشن و ملایم تر سپس مرز بین آنها را محو کنید.

برای مشاهده و خرید انواع رژگونه از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

نحوه رژگونه زدن برای انواع فرم صورت

اگر صورت گردی دارید رژگونه را روی برجستگی گونه بزنید.

• اگر صورت بیضی شکل و کشیده ای دارید رژگونه را روی نیمه ی بیرونی برجستگی گونه بزنید.

• اگر فرم صورتتان به شکل قلب است یعنی فک از استخوان های پیشانی و گونه باریک تر است، رژگونه را با حرکات دورانی بر روی قسمت برجسته گونه به سمت بیرون بزنید.

• اگر صورت مستطیل شکلی دارید رژگونه را کمی افقی تر در امتداد گونه بزنید.

• صورت های مربعی شکل هم بهتر است رژگونه را برروی برجستگی گونه به صورت دورانی بزنند.

پالت رژگونه دودو گرل

این پالت شامل 4 رنگ زیبا و جذاب است که ان را مناسب هر نوع آرایشی میکند. با داشتن 4 رنگ زیبا و کاربردی میتواند کامل کننده ی هر نوع آرایشی باشد.شامل رنگ های کرم قهوه ای،صورتی کم رنگ،هلویی و بنفش میباشد.همچنین با ترکیب کردن این رنگ ها میتوانید رنگ های جدید را به دست آورید. برای خرید پالت دودوگرل از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

رژگونه مینی استار

اگر به دنبال یک رژگونه تک رنگ با بافتی نرم میگردید پیشنهاد آرایند به شما رژگونه مینی استار است.این رژگونه بافتی نرم دارد و ماندگاری بالایی دارد. دارای تن رنگ های هلویی است که مناسب هر رنگ پوستی میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *