آموزشی

رژلب شکسته را چگونه تعمیر کنیم؟

رژلب یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی است. بدون رژلب همیشه آرایش ناقص به نظر میرسد. نگران رژلب که در کیفتان شکسته است نباشید. در این مقاله شما را با تعمیر رژلب شکسته آشنا میکنیم. دیگر با شکستن رژلبتان،آن را دور نیندازید.

روش اول

در این روش قسمت شکسته شده رژلب را در فریزر بگذارید. نیم ساعت بعد آن را بردارید و زیر آن را فندک بگیرید. با گرم شدن رژلب سریع آن را به قسمت دیگر بچسبانید. رژ را در فریزر بگذارید تا کاملا منحمد شود و به هم بچسبد.

روش دوم

رژلب را در یک قاشق بگذارید و روی شعله شمع بگیرید. بعد از ذوب کامل رژلب آن را در ظرف لنز بریزید و در فریزر بگذارید. بعد از جامد شدن رژلب با براش مخصوص میتوانید از آن استفاده کنید.

با سایه شکسته چه کنیم؟

سایه یک لوازم آرایش بسیار حساس و شکننده است. کافی است یک لحظه حواستان پرت شود و تصادفا از دستتان بیفتد. این اتفاق یکی از بدترین لحظات برای هر خانم است. سایه ها معمولا قیمت های بالایی دارند پس در اینطور مواقع بهتر است ترمیم آن را یاد بگیریم.

روش اول

وسایل لازم: سکه،نایلون، الکل

یکی از روش های ترمیم سایه استفاده از الکل است. پارچه پهن کنید سپس سایه شکسته را روی آن بگذارد و در آن مقداری الکل بریزید. در مرجله بعد یک نایلون روی سایه بکشید و سکه را روی آن بگذارید و فشار دهید. بعد از چند دقیقه نایلون و سکه را بردارید. 10 ساعت اجازه دهید ترکیب بماند. بعد از گذشت این زمان میتوانید از سایه تان استفاده کنید.

رژلب کلاسیک

رژلب کلاسیک یک رژلب سبک و عالی برای استفاده روزمره است. این رژلب روی لب تکه که نمیشود و کاملا مات است.ماندگاری 24 ساعته دارد. بیس این رژلب ها بیشتر رنگ گوشتی و قهوه ای است. رژلب کلاسیک انتخاب خوش سلیقه هاست.

برای خرید رژلب کلاسیک با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *