آموزشی, میک آپ

چه کنیم که کرم پودر روی صورتمان نماسد

کرم پودر یکی از محصولات آرایشی محبوب خانم هاست. همه به منظور صاف و یکدست کردن پوست زیبا تر شدن میک آپشان از کرم پودر استفاده میکنند. اگر کرم پودرتان را خوب انتخاب کنید به همان میزان آرایش تمیزتر و بهتری خواهید داشت. اما اگر کرم پودر که استفاده میکنید بی کیفیت باشد و یا مناسب نباشد ممکن است روی پوست بماسد و ظاهر پوستتان را بد کند. چه کنیم که کرم پودر روی صورتمان نماسد؟این سوال برای خیلی از افراد ممکن است پیش بیاید که در ادامه آرایند به نکاتی در این رابطه اشاره میکند.

روش کرم پودر زدن

همیشه کرم پودرتان را در نواحی وسط صورت بزنید و با یک براش تمیز به سمت نواحی ظریف تر و کناره ها پخش کنید. اگر نیاز به پوشش زیاد دارید کرمتان را با براش یا بیوتی بلندر پخش کنید. اگر نیاز به پوشش زیاد ندارید میتوانید برای پخش کردن کرم از دست استفاده کنید. پس از یکدست شدن صورت با یک پارچه لطیف یا دستمال به صورت ضربه ای روی صورت بزنید تا اضافه ی کرمتان را بگیرید.

رنگ کرم پودرتان را نزدیک به رنگ پوستتان انتخاب کنید

استفاده از کرم پودر به منظور روشن تر کردن رنگ پوست کار درستی نیست. از کرم پودر استفاده میکنیم تا نقص های پوست را بپوشانیم و آن را یکدست تر کنیم. برای خرید کرم پودر تست کردن آن روی دست کار اشتباهی است

کرمپودر مناسب پوستتان انتخاب کنید

کرم پودری که استفاده میکنید حتما باید مطابق جنس پوستتان باشد. اگر پوست چربی دارید باید از کرم پودرهای فاقد روغن و مات استفاده کنید تا باعث جوش نشود و برق پوستتان را از بین ببرد. اگر پوست خشکی دارید از کرم پودر های روغنی اما مات استفده کنید تا ضمن آبرسانی پوست پوستتان را یکدست کند.

در کرم زدن زیاده روی نکنید

همیشه به مقدار نیاز و حداقل کرم بزنید. یک لایه ی ضخیم کرم پودر روی پوست باعث خستگی و ماسیدن آن میشود. یک لایه ی نازک کرم کافیست.

برای خرید انواع کرم پودر با کیفیت با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *