میک آپ

خط چشم مویی پاریس

هیچ ارایشی وجود ندارد که با خط چشم چند برابر زیبا تر نشود.این محصول ارایشی عضو جدا نشدنی از ارایش بسیاری از خانم هاست. کشیدن خط چشم زیبایی چشمانتان را چند برابر میکند. باعث میشود مژه ها پرپشت تر به نظر برسند.انتخاب یک خط چشم خوب بسیار مهم است.آرایند در این متن شمارا با خط چشم مویی پاریس آشنا میکند.

پاریس

خط چشم پاریس یکی از قدیمی ترین خط چشم هاست که با گذر زمان از محبوبیت آن هیچی کم نشده است.ای خط چشم با فرمولاسیونی که دارد روی چشم پخش نمیشودو ماندگاری طولانی مدت دارد.اپلیکاتور نرم و مخصوص این خط چشم باعث میشود کشیدن هر نوع خط چشمی تمیز و آسان باشد.با نوک نازکی که دارد کشیدن خط چشم های نازک را نیز راحت میکند.وجود کراتین موجود در این خط چشم سبب تقویت خط بن مژه میشود.

ویژگی های خط چشم مویی پاریس


شست و شوی اسان
حالت مات
داری ویتامین E
بافتی سبک
سر مویی و ظریف برای راحتی بیشتر
رنگ مشکی
حجم:7 میل
محصولی از کشور امارات
دارای مجوز سازمان غذا و دارو
طراحی و بسته بندی زیبا با سری پوکه شکل

تاریخچه ی خط چشم

برای اولین بار در مصر باستان از خط چشم استفاده شد. زنان مصری از خطوط سیاه رنگ در دور چشم‌ها برای آرایش خود استفاده می‌کردند. یکی دیگر از دلایل این کار محافظت چشمان در برابر نور خورشید بود. محققان دریافته‌اند که مصری‌ها از مواد مفیدی مثل:

• مس
• آنتیموان
• سولفید سرب

برای تهیه این محصول آرایشی استفاده می‌کردند. تاریخچه‌ای ۵۰۰۰ ساله پشت این عضو محبوب آرایشی قرار دارد. حتی گذشت زمان نیز نتوانسته از اهمیت و جذابیت آن بکاهد.

زیبایی خط چشم

استفاده از خط چشم ضخامت مژه های شمارا چند برابر میکند.خط چشم ها با زیبا کردن چشم ها آنها را بیشتر در معرض دید قرار میدهد.با کشیدن خط چشم روی سایه جلوه ی سایه نیز یشتر میشود.

برای خرید خط چشم مویی پاریس از فروشگا اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *