میک آپ

کرم پودر میبلین

همه ی ما میدانیم که کرم پودر نقش ویژه ای در زیبایی دارد.کرم ها با پوشاندن نواقص پوست کیفیت آرایش شما را چند برابر میکنند. بنابراین انتخاب یک کرم پودر خوب بسیار مهم است.آرایند در این مقاله شما را با کرم پودر میبلین آشنا میکند.

درباره ی میبلین

برند میبلین زیر مجموعه کمپانی شناخته شده لورآل فرانسه است.از برجسته ترین محصولات آن میتوان به کرم پودر میبلین اشاره کرد.در این برند به هیچ عنوان از مواد شیمیایی استفاده نمیشود.این محصول به هیچ عنوان تست حیوانی ندارد.پس اگر طرفدار محیط زیست و حیوانات هستید حرفی در انتخاب میبلین نمیماند.این کرم پودر هیچ ضرری برای پوست ندارد بنابراین برای استفاده از آن هیچ نگرانی نداشته باشید.

ویژگی های کرم میبلین

پوشش بسیار عالی و مخملی دارد.بافتی یکدست بر پوست را به شما هدیه میدهد. بر خلاف سایر کرم پودر ها تنها پوست را پوشش نمی دهد و با آبرسانی پوست به نرمی و لطافت پوست کمک کرده و مانع از خشکی و ترک شدن پوست می شود.

درباره ی کانسیلر میبلین بخوانید.

مشخصات کرم

کشورسازنده: انگلیس

پوشش دهی مناسب

بافت مخملی

اب رسانی پوست

ماندگاری طولانی

فاقد چربی و روغن

مناسب انواع پوست

توضیحات محصول

انتخاب یک کرم پودر مناسب که علاوه بر پوشش دهی مراقب پوست شما باشد بسیار مهم است.این کرم پودر برای استفاده روزانه مناسب است و اسیب کمتری به پوست شما میرساند.با میبلین میتوانید یک آرایش زیبا و بی نقص را تجربه کنید.

برای خرید کرم پودر میبلین از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

تست کرم پودر سوپر استی

اگه فقط کمی از کرم پودر سوپر استی رو پشت دستتون قرار بدید میبینید بافت محصول از اون چیزی که انتظارش رو داشتید خیلی نرم تر و غلیظ تر هست.یادتان باشد کرم پودری که بافت نازکی دارد پوشش دهی کافی ندارد.این کرم پودر با وجود غلظت زیاد پخش خوبی دارد.کافی است از یک بلند مرطوب استفاده کنید.این کرم با وجود کاور بالایی که دارد اصلا سنگین نیست.بعد از یک مدت روی پوست احساس سنگینی نخواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *