پوست, مراقبتی

فشیال صورت در منزل

فشیال صورت در منزل به صورت مرتب برای سلامتی و شادابی پوست شما بسیار مهم است.فشیال یک درمان برای پاکسازی پوست، آبرسانی، مرطوب کردن و آرامش صورت شما طراحی شده است.فیشیال برای هر نوع پوستی متفاوت است.با توجه به جنس پوستتان باید روتین مناسب را انتخاب کنید.در این مقاله با فیشیال صورت در منزل آشنا خواهید شد.

پاک سازی عمیق پوست

به علت وجود آلودگی و گرد و غبار موجود در هوا پوست ما اغلب شفافیت و درخشندگی خود را از دست میدهد.یک فشیال مناسب و خوب میتواند پوست شما را کاملا تمیز کند.بسته به نوع پوست شما، متخصص صورت از بخار، کرم و لوسیون برای باز کردن منافذ و پاک‌سازی مناسب پوست استفاده می‌کند.

سم زدایی

صورت شما غیر از تمیز کردن و شستن روزانه صورت، نیاز به سم زدایی نیز دارد. متخصصان برای این کار از کرم‌ها، نمک‌ها، عصاره‌های گیاهی و روغن ها استفاده می‌کنند.

درمان جوش های سر سیاه

جوش های سرسیاه باعث کدر شدن پوست میشوند.اگر جوش های سر سیاه یا سرسفید دارید ماهانه یک بار فشیال پوست انجام دهید.

لایه برداری

به کمک لایه برداری پوست سلول های مرده ی روی سطح پوست از بین میرود.در این کار با استفاده از لایه بردار شیمیایی پوست کاملاً تمیز می‌شود تا بتوانید پوستی سالم و زیبا داشته باشید.

کاهش چین و چروک

از فیشیال پوست میتوان به عنوان یک عامل ضد پیری استفاده کرد.ماساژ منظم صورت و فیشیال صورت در منزل باعث بازسازی سلولی و رشد کلاژن می‌شود. این باعث می‌شود پوست شما جوان‌تر به نظر برسد.

رفع آکنه

فیشیال صورت باعث جلوگیری و رفع آکنه میشود.

بخور دادن

داخل ظرفی ۲ لیوان آب را با یک قاشق غذا خوری بابونه مخلوط نموده وروی شعله گاز قرار دهید.یک حوله روی سرتان بکشید و 20 دقیقه بخور دهید تا منافذ پوستتان باز شود.با باز شدن منافذ دانه های سر سیاه زیر پوست بیرون می آیند.میتوانید در کاسه بخور چای سبز و چوب دارچین بیاندازید تا هم نتیجه بهتری و رایحه بهتری را تجربه کنید.

ماساژ صورت

در این قسمت شما با استفاده از روغن و کرم های طبیعی میتوانید پوست صورتتان را ماساژ دهید.ماساژ دادن پوست سبب افزایش جریان خون در زیر پوست میشود.جذب بهتر مواد مفید و نیز آرام شدن پوست صورت خواهد شد.

ماسک صورت

ماسک مورد استفاده برای هر نوع پوستی متفاوت است.ما در این مقاله شمارا با دو نوع ماسک برای پوست خشک و چرب آشنا میکنیم.


ماسک مخصوص پوست چرب

  • یک قاشق سوپ‌خوری گلاب
  • یک قاشق سوپ‌خوری گلیسرین
  • یک قاشق سوپ‌خوری آب‌لیمو
  • هر سه ماده را با هم خلوط کنید و به مدت 20 دقیقه روی پوستتان قرار دهید.
  • گلاب یک ضدعفونی‌کننده، تونر و پاک‌کننده عالی است.گلیسیرین پوست شما را آبرسانی خواهد کرد.

ماسک مخصوص پوست خشک

نصف خیار_ یک قاشق غذا خوری شکر

خیار را رنده کنید و با یک قاشق شکر مخلوط کنید.به مدت 30 تا 40 دقیقه در یخچال قرار دهید.حالا به مدت 10 دقیقه آن را روی پوستتان قرار دهید و بعد با آب ولرم بشویید.بعد از ماسک از مرطوب کننده استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *