آموزشی, پوست, مراقبتی

ماسک خانگی برای از بین بردن جوش های سرسیاه بینی

یکی از مشکلات پوستی که ممکن است شما را ناراحت کند جوش های سر سیاه بینی است.برای شما هم پیش آمده وقتی که بدون آرایش جلوی آیینه رفته اید جوش های رنگ به رنگتان توجهتان را جلب کرده است.در این مقاله شما را با انواع ماسک خانگی برای از بین بردن جوش های سرسیاه بینی آشنا میکنیم.

ماسک خمیر دندان و نمک

ترکیب خمیر دندان و نمک یک ماسک خانگی برای از بین بردن جوش های سر سیاه است.آن را روی بینی بزنید.صبر کنید تا خشک شود. حال انگشتانتان را مرطوب کنید و ماسک را روی بینی تان ماساژ دهید.سپس با آب ولرم آن را بشویید.یک تا دوبار در هفته از این ماسک استفاده کنید.

ماسک جوش شیرین و آبلیمو

جوش شیرین و آبلیمو را با هم مخلوط نید و روی بینی بزنید.صبر کنید تا خشک شود سپس با آب ولرم بشویید.از این ماسک میتوانید برای پاکسازی و لایه برداری کل صورت استفاده کنید.قبل از استفاده روی قسمت کوچکی آن را تست کنید تا پوستتان به جوش شیرین حساس نباشد.

ماسک شیر و ژلاتین

ژلاتین و شیر را با هم مخلوط کنید و روی حرارت هم بزنید.مراقب باشید تا به دمای جوش نرسد.ماسک را روی بینی بزنید و بعد از 40 دقیقه با آب ولرم بشویید.یک تا دوبار در هفته میتوانید از این ماسک استفاده کنید.

ماسک لیمو ترش و عسل

آب لیمو و عسل را با هم مخلوط کنید و روی بینی بمالید.ماسک را بعد از 15 دقیقه بشویید.از این ماسک برای پاکسازی بقیه ی صورت هم میتوانید استفاده کنید.دو تا سه بار در هفته میتوانید از این ماسک استفاده کنید.

زردچوبه

کورکومین موجود در زردچوبه خاصیت آنتی اکسیدان دارد که باعث از بین رفتن جوش های سر سیاه میشود.زردچوبه را با عصاره ی نعنا ترکیب کنید و به مدت چند دقیقه روی بینی بمالید.بعد از خشک شدن ماسک آن را با آب ولرم بشویید.

ماسک ذغال

استفاده از ماسک ذغال یک راه موثر دیگر برای نابودی جوش های سر سیاه است.انواع ماسک ذغال در بازار موجود است.ماسک ذغال رینوزیت حاوی پودر ذغال فعال است که به لایه برداری و پاک سازی پوست کمک میکند.

کاربردهای ماسک ذغال

  • لایه بردار و پاک کننده
  • کمک به کوچک کردن منافذ باز پوست
  • روشن کننده پوست صورت
  • حاوی ویتامین A و ویتامین E
  • مناسب پوست های معمولی
  • قابل استفاده برای خانم ها و آقایان

طریقه مصرف

صورتتان را با شوینده مناسب پوستتان بشویید.ماسک را به آرامی روی پوستتان بزنید.مراقب باشید ماسک وارد چشمتان نشود.صبر کنید تا کاسک کاملا خشک شود.بعد از خشک شدن لایه ی ماسک را از روی صورت جدا کنید.

برای خرید ماسک ذغال رینوزیت از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *