میک آپ

چگونه خط چشم بکشیم؟

یکی از سخت ترین مراحل آرایش خط چشم است.اما تاثیر بسزایی در جذابیت چهره شما خواهد داشت.اما قبل هر چیز باید بدانید که چه خط چشمی مناسب چشم های شماست.چه خط چشمی باعث زیبا تر شدن چهره تان میشود.

ما در این مقاله نکاتی را روشن میکنیم که زیبایی چشمانتان چند برابر شود.

انتخاب رنگ مناسب

باید رنگی را انتخاب کنیم که مناسب رنگ چشممان باشد.معمولا رنگ های مشکی و قهوه ای انتخاب اول همه ی ماست.اما استفاده از رنگ های متنوع باعث میشود آرایشی منحصر به فرد را تجربه کنیم.اولین عامل انتخاب رنگ خط چشم رنگ چشم هاست. البته رنگ مو و پوست هم موثر است.اگر چشمانی قهوه ای دارید آزادی انتخابتان بیشتر استومعمولا از همه ی رنگ ها میتوانید استفاده کنید.برای چشمان آبی رنگ های بنفش،قهوه ای یاخود آبی انتخاب خوبی است.چشمهای سبز با رنگ های قهوه ای یا بنفش زیباتر و جذاب تر خواهند شد.

چشم های با فاصله

اگر چشمانی با فاصله دارید بهتر است از خط چشم گوشه دار استفاده کنید.این کار باعث میشود فاصله ی چشمانتان کمتر به چشم بیاید.

چشم های ریز

برای درشت تر جلوه کردن چشمانتان بهتر است هم بالا و هم پایین چشم را خط بکشید. این کار باعث درشت تر دیده شدنم چشم ها میشود.

چشم های گرد

بهتر است گوشه داخلی چشم را خطی باریک،و گوشه انتهایی ضخامت خط چشمتان بیشتر شود.همچنین با ادامه دادن خط چشم به سمت خارج باعث کشیده تر جلوه دادن چشمتان خواهید شد.

چشم های نزدیک به هم

برای دورتر به نظر رسیدن چشم هایتان بهتر است از نیمه یا یک سوم چشمتان فقط خط چشم بکشید.

چشمان گود رفته

برای این مدل چشم بهتر است اطراف چشمتان را زیاد سیاه نکنید زیرا باعث گودتر دیده شدن آن میشود.بهتر است یک خط چشم باریک بکشید که البته استفاده از سایه های روشن هم به چشمتان زیبایی میبخشد.

چشمان از حدقه بیرون زده

بهتر است یک خط چشم پهن بکشید.و همچنین پیشنهاد میکنیم از سایه های تیره استفاده کنید.

چشم های درشت

از خط چشم های پهن استفاده کنید.همچنین سیاه کردن داخل چشم،چشمتان را گردتر و کوچک تر میکند.

انواع خط چشم

از انواع خط چشم میتوان به ماژیکی،مدادی،مایع،ژله ای،پودری و… اشاره کرد.

ماژیکی

خط چشمی بسیار لطیف و نرم است.استفاده از ان بسیار آسان است.اما به راحتی پاک نمیشود.

مدادی

خط چشم های مدادی از انواع قدیمی خط چشم هستند. که معمولا طرفداران زیادی دارند.و این واضح است که همهی ما یک مداد چشم نرم و روان را ترجیح میدهیم.

مایع

استفاده از این نوع نیاز به مهارت و تمرکز زیادی دارد.پیشنهاد میکنیم قبل از استفاده از این نوع خط چشم از انواع دیگر استفاده کنید.که مهارت لازم را به دست آورید.

پیشنهاد ما

پیشنهاد ما به شما برند های زیر است که میتوانید از سایت آرایند خریداری کنید.

-دونادیا

-اوریفلیم

-کالیستا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *