پوست

چه کرم پودری خوبه؟

هدف از استفاده از کرم پودر تغییر رنگ پوست نیست بلکه یکنواخت کردن پوست و زیر سازی برای شروع یک آرایش است. پس هرگز کرم پودری را انتخاب نکنید که با تن پوستتان تفاوت چشم گیری داشته باشد. کرم پودر را بهتر است روی استخوان فک تست کنید. رنگ آن نباید با رنگ گردن تفاوت زیادی داشته باشد.شرط یک آرایش زیبا یک کرم پودر خوب است.

رنگ پوست:

رنگ پوست از سفید تا سیاه به 6 نوع پوست تقسیم میشود. که نوع اول آن پوست روشن اروپایی تات نوع ششم که تیره و مثل پوست آفریقایی هاست. پوست های نوع یک تراکم رگدانه های آن کم است و نسبت به آفتاب حساس است. این نوع پوست مستعد کک و مک است.هر چه پوست تیره تر باشد مقاومت بیشتری نسبت به آفتاب دارد. اما پوست ما ایرانی ها نه خیلی تیره و نه خیلی روشن است.و داراری حساسیت است و نیاز به مراقبت دارد.

چگونه کرم پودر را تست کنیم؟

در مرحله ی اول بهتر است رنگ کرم پودری را انتخاب کنیم که نزدیک به رنگ پوستمان باشد. کرم پودر را بین فک و گردن تست کنید. اکثرا در رنگ پوستمان تن زردی داریم پس کرم پودری را انتخاب کنید که بیس طلایی داشته باشد. تا جایی که میتوانید از کرم های با بیس صورتی خوددداری کنید. اگر در انتخاب رنگ پوستتان دو دلید از رنگ های خنثی برای کرم پودر استفاده کنید. اگر موقع کشیدن روی پوست نامرئی شد انتخابتان درست است.

پوستتان را آماده کنید

قبل تست کرم پودر پوستتان را تمیز و لایه برداری کنید.اگر پوستتان کثیف یا عرق کرده باشد رنگ را به درستی نشان نمیدهد.

کجارو کرم پودر بزنم؟

فراموش نکنید که در استفاده از کرم پودر زیاده روی نکنید. به یاد داشته باشید که این یک قانون نیست که از پیشانی تا چانه را با کرم پودر بپوشانید. بهتر است کرم پودر را فقط در نواحی تیره یا سرخ صورت مثل روی بینی، کناره های بینی، گونه ها، اطراف دهان و گوشه چشم ها بزنید.

چگونه کرم پودر بزنیم؟

بهتر است قبل از کرم پودر از کرم مرطوب کننده استفاده کنید و اجازه دهید جذب پوست شود. این کار باعث یکنواخی کرم میشود. کرمتان را به صورت نقطه نقطه روی صورت بزنید. با انگشت یا بلندر مرطوب به صورت ضربه ای روی پوست بزنید. انگشت به دلیل حرارتی که دارد کرم پودر را بیشتر روی پوست می خواباند. بعد از کرم پودر از پنکیک استفاده کنید.

پیشنهاد ما به شما برای کرم پودر:

-لورآل

-مک

-بورژوا

که میتوانید از سایت آرایند تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *