مو

گندمی ها چه رنگ مویی بزنن؟

رنگ موها برای انواع تن های رنگ مو متفاوت هستند.رنگ مویی که مناسب گندمی ها است را نمیتوان برای افراد سفید پوست استفاده کرد.رنگ مو برای پوست سبزه در طیف‌های متنوعی وجود دارد.در ادامه آرایند شما را با نکاتی آشنا میکند که انتخاب رنگ مو را برای شما آسان میکند.

تشخیص رنگ پوست

برای انتخاب یک رنگ موی مناسب ابتدا باید رنگ پوستتان را تشخیص دهید.اگر جواهرات نقره به شما می آید به معنی این است که رنگ پوست شما سرد است.اگر رگ های زیر پوستتان آبی باشد یعنی پوستتان دارای تن سرد است.اگر رگ هایتان سبز است تن پوست گرم دارید.

بهترین رنگ مو برای گندمی ها

اگر پوستی گندمی دارید باید رنگ مویی را انتخاب کنید که تناژ سبز پوستتان را خنثی کند.رنگ مویی که مناسب پوست گندمی است قهوه ای طلایی یا قهوه ای قرمز است.یادتان باشد که از رنگ مو های طلایی روشن استفاده نکنید.رنگ موی عسلی و رنگ موی فندقی و مسی و هم چنین رنگ موهای قهوه ای برای افراد با پوست گندمگون بسیار مناسب هستند.

رنگ موی مناسب افراد با پوستهای گندمگون و برنزه

شیری،گل بهی،مسی، کرم نخودی،قهوه ای،فندقی و عسلی از جمله رنگ موهای مناسب برای پوستهای گندمگون هستند.

هرگز رنگ های زیر را نزنید

رنگ های تیره و مشکی هرگز انتخاب خوبی برای شما نخواهند بود.اگر رنگ های طلایی را میپسندید رنگ های طلایی روشن را نزنید.زیرا این رنگ ها ممکن است برای افراد گندمی نارنجی در بیاید.رنگ موهای عسلی،فندقی،مسی و قهوه ای برای افراد گندمگون مناسب هستند.

درباره ی مراقبت مو بخوانید.

رنگ مو قهوه ای طلایی

این رنگ مو برای افراد گندمی روشن مناسب است و باعث میشود چهره ی شاداب تری داشته باشید.اما این انتخاب خوبی برای افراد مسن نیست.

قهوه ای مایل به قرمز

این رنگ مو نیز برای افراد با رنگ پوست گندمی روشن مناسب است.

رنگ مو قرمز شرابی

اگر به تن رنگ های قرمز علاقه دارید این رنگ مو میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

برای مشاهده و خرید رنگ مو های اقتصادی و با کیفیت از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *